tisdag 4 mars 2014

Mindre samtalsterapi

Betydligt mindre mängder inlägg här på senaste tiden och visst är det ävll så att man har mindre mateial att skriva om under "off-season" (som med tanke på träningen mer än on-saeson) men det känns också som jag själv har ett mindre behov.

Bloggen finns egentligen i mångt och mycket till för egen skulle så att jag ska kunna skriva av mig lite tankar, känslor och funderignar i samband med träning och framförallt tävling, Men känner inte riktigt samma behov i det just nu. Kanske är en stor anledning HRT (Hofvet Racet Team) som gör att man får kommentera av sig tillräckligt mycket internt i vilket fall. Till på det fyller ju även andra sociala medier lite av den funktionen, eller facebook snarast för instagram har jag inte brytt mig om och twitter finns jag bara på för att följa andra, skriver inget själv.

När säsongens tävlingar drar igång inom väldigt kort (första SMACK-serien är mindre än en månad bort) så uppstår säkerligen ett större behov men tills dess...

Inga kommentarer: